Translate

lördag 2 september 2017

MAT: Vad är det?

Jag har inte ätit på några dagar. Är aldrig hungrig. Så jag fortsätter att gå ner i vikt. Men snart finns det inte mer att ta på. Är mager som en skrika. Jag vet inte vad jag ska göra. Kanske jag ska gå till min läkare och få något råd. Näringsdryck får jag på recept. Men det glömmer jag att ta det också. Nu väger jag inte mer än 63 kilo, och jag är lång 181 cm. Inte så bra.
Kläder har jag inga längre som passar. Köpte ett par jeans för ett par månader sedan, men de har blivit för stora nu...
Så jag får väl investera i nya kläder. Till och med underkläderna har blivit för stora. Så jag skulle behöva några tusen kronor att köpa det viktigaste i klädväg.



Ja, inte precis de här kläderna, men jeans måste jag ha några par.

Sedan är det på tok med byxor, om jag har 36/38 i storlek, så passar de upptill. men benen är alltid för korta (på byxorna). Tumstorlekar finns också, men jag vet inte vilken storlek jag har i TUM. Men där är benen längre.

Allt känns så trist och värdelöst för tillfället. Och det är så jobbigt att gå i affärer. Mina nerver pallar inte för det. Och när jag inte vet min storlek kan jag inte skicka efter per postorder... Jag vet inte vad jag ska göra...

Inga kommentarer: