Translate

lördag 25 mars 2017

Eländes elände...

Ja nu har min hyresvärdinna hittat min katt Kajsa-Stina, DÖD. Och bästa grannen har begravt henne. Så nu är det bara Simson och jag. Men livet måste ändå fortsätta tills det blir ett *SLUT på all jävla skit. Jag hatar livet som det är. Har blivit så deprimerad så jag bara ligger och sover. Katten får naturligtvis mat. Men sen kommer han och lägger sig på min arm. Och gosar. Den keligaste katt jag någonsin haft. Jag ÄLSKAR honom med hela mitt hjärta! Visst är han söt den lille som jag alltid har sagt. Men han är inte sååå liten. 10 år och fortfarande en mycket lekfull katt.



Och sätter jag mig vid den här datorn, nog fan fungerar den inte som den ska. Jag kommer inte in på Traffic Ad Bar, som jag tidigare haft så lätt att komma in i. Men nu ERROR 504 får jag när jag ska surfa. Skitkul!!!

Ja,mitt så kallade liv är inte som jag önskar och vill. Nej långt därifrån....

Egentligen skulle det vara skit hönan fått ur sig men jag hittade ingen bild på det.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: