Translate

måndag 26 december 2016

Annandag Jul


















Då har det blivit sista juldagen. Vädret är mycket underligt. Ingen snö, men regn och upp till 10 C. Och idag varnar SMHI för starka vindbyar upp till 25 m/sek. Usch, det är tur att jag inte behöver gå ut idag.

Jag har inte firat julen i år. Jag är ensam och det är ingen höjdare precis att fira. Men snart är det Nyår och jag hoppas på att 2017 ska bli ett bra år, inte som de senaste åren.

Jag saknar min älskade lilla Mamma. Tänker på henne varje minut. Jag har aldrig varit så ensam som jag är nu. Jag har ingen, varken familj eller vänner, mer än djuren förstås. Och jag är glad för att jag har mina små katter. Men de liksom jag blir äldre och äldre Tråkigt men så är livet. Jag ångrar nästan allt jag har gjort och inte gjort i mitt liv, men det är inget att hänga upp sej på. Gjort är gjort.

Jag får se till att ändra på mycket nästa år. Till det positiva.

Så idag blir det, som vanligt, en dag med datorn...











Inga kommentarer: