Translate

torsdag 7 december 2017

DEEP SEA HITS.com


Deep Sea Hits - Explore the wonders of great traffic

Denna site är ganska ny för mig, tre veckor cirka. Och jag ger den 5 stjärnor av 5. Jag surfade på Hit Safari och där fick jag veta att Deep Sea Hits är en syster-site till Hit Safari. Och om jag surfar 250 annonser på båda eller bara på en så får jag 100 credits. Så jag testade DSH och jag blev helt förälskad i den.
DSH är toppen-bra, den är inte snål med belöningar och den har flera sådana, plus att den har en variant av Hangman. Det är lite svårt, men om jag inte har för bråttom, så klarar jag av att lösa gåtan. Och den har en utmärkt statistik, så jag vet hela tiden när jag surfar hur jag ligger till. Det har inte Hit Safari...
Det som jag tycker är mycket bra med Deep Sea Hits, är att den inte har någon chatt som irriterar mig med en massa fjant som gör att jag blir okoncentrerad. Visserligen kan jag om det hade varit en chatt, stänga av den. Det gör jag på andra program. 
Men jag registrerade mig på Traffic Swirl och där är jag tvungen att ha chatten öppen, för annars missar jag utlottningar med mera. Men jag ska sluta på det programmet, för så rörigt och struligt som det är där har jag aldrig varit med om tidigare. Inget roligt program.

Nej tacka vet jag för DEEP SEA HITS, den är en av några Manuella T E program som jag tycker bäst om.

Så tveka inte! Registrera dig du med, du ångrar dig inte! Klicka bara på bilden så kan du börja surfa efter några minuter. 
Det är gratis att gå med, så du förlorar inte något.

Lycka Till!


Inga kommentarer: